Wat verwacht de klant?

Wat verwacht de klant?

Tijdens een gesprek kan de klant hun verwachtingen kenbaar maken. Dit kan persoonlijk, via mail of via een telefoongesprek. Hierin kunt u aangeven wat de website allemaal aan opties zou moeten bezitten. FT design kan zich dan hierin verdiepen en u eventueel in tegemoet komen.

Er zijn twee belangrijke redenen waarom wij onze vragen liever persoonlijk met u doornemen dan per e-mail:

  1. Een persoonlijk gesprek maakt het eenvoudiger om uw antwoorden correct te interpreteren. Dit voorkomt misverstanden tijdens de ontwikkeling van de website.
  2. Soms weet een opdrachtgever niet goed hoe hij zijn wensen moet verwoorden. De ervaring leert dat wij hier in een persoonlijk gesprek samen prima uit komen.

De klant is altijd koning.

Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Ook kan ik u helpen bij het registreren van een domeinnaam (internet adres) en kunnen u bijstaan in het kiezen van uw webhosting provider (externe partij, waar de website neergezet wordt).

FT design werkt samen met divers providers voor het hosten voor uw webpagina. Maar natuurlijk kunnen wij ook met uw eigen provider werken, mits deze voor CMS ondersteuning biedt.

Afdrukken E-mail